Word lid bij Coca-Cola

Gratis standaard verzending bij aankoop van 4 blikken of meer.

We verwerken momenteel een groot aantal bestellingen en de verzending kan vertraging oplopen.

Algemene voorwaarden van online klanten

LEES DEZE ALGEMENE VOORWAARDEN ZORGVULDIG DOOR VOORDAT U EEN BESTELLING PLAATST.

BELANGRIJK: ALS U BIJ ONS EEN BESTELLING PLAATST VOOR EEN GEPERSONALISEERD PRODUCT, HEEFT U GEEN RECHT OM VAN GEDACHTEN TE VERANDEREN. ZIE CLAUSULE 9.3 VOOR MEER INFORMATIE.

We raden u aan een kopie van deze termen af te drukken voor toekomstige referentie.

  • DEZE VOORWAARDEN
    • Wat deze termen dekken. Dit zijn de algemene voorwaarden waarop wij producten aan u leveren.

De "Website" is de website op  www.coke.com/personaliseren, inclusief eventuele lokale websites en marketing die op deze website worden af te lossen, als voorbeeld  www.coke.co.uk/personalize.

"Producten" verwijst naar de producten die wij verkopen via de website en die gepersonaliseerd zijn met uw geselecteerde content.

  • Waarom je ze zou moeten Lees deze voorwaarden zorgvuldig voordat u uw bestelling bij ons indient. Deze voorwaarden vertellen u wie we zijn, hoe we u producten zullen leveren, hoe u en wij het contract van onze levering van producten aan u kunnen wijzigen of beëindigen, wat u moet doen als er een probleem en andere belangrijke informatie is. Als u denkt dat er een fout in deze voorwaarden, neem dan contact met ons op met behulp van de onderstaande contactgegevens te bespreken.
  • INFORMATIE OVER ONS EN HOE U CONTACT MET ONS OPNEMEN
    • Wie we Wij zijn Innovinity Ltd, een naamloze vennootschap geregistreerd in Engeland en Wales. Ons bedrijfsregistratienummer is 12856774 en onze statutaire zetel bevindt zich op 69 Gazelle RoadWeston-Super-Mare, BS24 9ES.  Ons BTW-nummer is  362643300.
    • Hoe neem je contact met ons U contact met ons opnemen door ons klantenserviceteam te bellen via het telefoonnummer dat onderaan de website wordt verstrekt of door ons via e-mail naar: BetterTogether@cocacola.eu te schrijven.
    • Hoe we contact met u kunnen Als we contact met u moeten opnemen, doen we dat telefonisch of door u te schrijven op het e-mailadres of postadres dat u ons in uw bestelling hebt verstrekt. De koerier kan uw contactgegevens gebruiken om het afleveradres te vinden of om uw leveringsstatus te bespreken.
    • "Schrijven" bevat e-mails. Wanneer we de woorden "schrijven" of "geschreven" in deze termen gebruiken, omvat dit e-mails.
  • ONS CONTRACT MET U
    • Wat gebeurt er als je een bestelling plaatst. Kort nadat u een bestelling bij ons hebt geplaatst, sturen wij u een orderbevestiging. De orderbevestiging is puur voor informatiedoeleinden en vormt geen aanvaarding van uw bestelling. 
    • Hoe we uw bestelling Onze aanvaarding van uw bestelling vindt plaats wanneer we u een e-mail sturen met een orderbevestiging, waarna een contract tussen u en ons tot stand komt.
    • Als we uw bestelling niet kunnen Als we uw bestelling niet kunnen accepteren, zullen we u hiervan op de hoogte stellen en brengen we geen kosten in rekening voor het product. Dit kan zijn omdat het product niet op voorraad is, vanwege onverwachte beperkingen op onze bronnen die we redelijkerwijs niet konden plannen, omdat we een fout in de prijs of beschrijving van het product hebben vastgesteld, of omdat we niet in staat zijn om een opgegeven leveringstermijn te halen.
    • We behouden ons ook het recht voor om uw bestelling te weigeren en uw account op te schorten als de inhoud van de bestelling in strijd zou zijn met deze algemene voorwaarden.
    • Uw We zullen een ordernummer aan uw bestelling toewijzen en u vertellen wat het is wanneer we uw bestelling accepteren. Het zal ons helpen als u ons het bestelnummer vertellen wanneer u contact met ons opneemt over uw bestelling.
  • ONZE PRODUCTEN
    • Producten kunnen enigszins afwijken van hunfoto's. De afbeeldingen van de producten op de website zijn alleen voor illustratieve doeleinden. Hoewel we proberen de kleuren nauwkeurig weer te geven, kunnen we niet garanderen dat de weergave van de kleuren van uw apparaat nauwkeurig de kleur van de producten weergeeft. Uw product kan enigszins afwijken van die afbeeldingen.
    • De verpakking van het product kanvariëren. De verpakking van het product kan afwijken van die in afbeeldingen op de website.

Ervoor zorgen dat uw inhoud juistis. Houd er rekening mee dat u ervoor moet zorgen dat alle inhoud die naar de website wordt geüpload voor opname op het product juist, correct is en voldoet aan het gebruiksbeleid op de website dat kan worden gevonden op  www.coke.com/personaliseren. We zullen doorgaan met het voltooien van uw aankoop en het gebruik van de inhoud die u hebt verstrekt (afhankelijk van de tevredenheid van bepaalde vereisten en/of beperkingen op de inhoud die we zullen gebruiken, zoals uiteengezet in het gebruiksbeleid).  Controleer de inhoud die u voorziet in personalisatie van uw product zorgvuldig, ook voor spelling en grammaticale fouten, voordat u uw bestelling bij ons plaatst.


WIE KAN BIJ ONS KOPEN

Het platform is bedoeld voor een publiek van ten minste [16] jaar oud, met dien verstande dat een ouderlijke overeenkomst vereist zal zijn voor minderjarigen jonger dan 18 jaar. Coca-Cola behoudt zich het recht voor om te allen tijde een bewijs van ouderlijke toestemming aan te vragen. Leeftijdsbeperkingen worden, indien van toepassing, duidelijk vermeld op het Platform en u kan worden gevraagd om uw leeftijd te bevestigen voordat u verder gaat met de navigatie.

 

Om een bestelling bij ons te plaatsen, vragen we u om een online account bij ons aan te maken(Coca-ColaAccount). Wanneer u zich registreert voor een account, moet u ons uw echte naam en een geldig e-mailadres geven. Dit is om ervoor te zorgen dat deze voorwaarden worden nageleefd en zodat ons klantenserviceteam identiteitsverificatie kan uitvoeren als u ooit contact met ons opneemt over uw bestelling. Een geldig e-mailadres is ook vereist om alle andere berichten te ontvangen die in deze voorwaarden worden genoemd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het niet kunnen verifiëren van uw identiteit of niet in staat zijn om te helpen met uw vragen als u een valse naam of e-mailadres hebt gebruikt.  

U plaatst een bestelling op  het platform door tijdens het afrekenproces op de knop Afrekenen te drukken. Door uw bestelling te bevestigen, gaat u akkoord met de aankoop van het door u geselecteerde product dat onder deze voorwaarden valt.



  • PRIJS EN BETALING
    • Waar vindt u de prijs voor het product. De prijs van het product is de prijs zoals uiteengezet op de website. Wij zorgen er met alle redelijke zorg voor dat de prijs van het aan u geadviseerde product correct is. Zie echter clausule 5.2 voor wat er gebeurt als we een fout ontdekken in de prijs van het product dat u bestelt.
    • Wat gebeurt er als we de prijs verkeerd. Het is altijd mogelijk dat, ondanks onze inspanningen, sommige van de producten die we verkopen verkeerd geprijsd kunnen zijn. Als de juiste prijs van het product op uw besteldatum anders is dan de prijs die u wordt opgegeven, kunnen we contact met u opnemen voor uw instructies voordat we uw bestelling accepteren. Als we uw bestelling accepteren en verwerken wanneer een prijsfout duidelijk en onmiskenbaar is en redelijkerwijs door u als een verkeerde prijsstelling had kunnen worden erkend, kunnen we het contract beëindigen, u alle bedragen terugbetalen die u hebt betaald en de teruggave van producten die aan u zijn verstrekt, vereisen.
    • Wanneer u moet betalen en hoe u moet Alle betalingen worden gedaan via de website via onze externe betalingsprovider Stripe Pay. U moet de producten volledig betalen voordat we ze verzenden.
    • Wat te doen als u denkt dat een factuur verkeerd Als u denkt dat een factuur verkeerd is, neem dan onmiddellijk contact met ons op om ons hiervan op de hoogte te stellen.
  • U HEBT HET RECHT OM WIJZIGINGEN AAN TE BRENGEN
    • Als u een wijziging wilt aanbrengen in het door u bestelde product, neem dan onmiddellijk contact met ons op. We zullen u laten weten of de wijziging mogelijk is. Als het mogelijk is, zullen we u op de hoogte stellen van eventuele wijzigingen in de prijs van het product, de timing van de levering of iets anders dat nodig zou zijn als gevolg van uw gevraagde wijziging en u vragen om te bevestigen of u door wilt gaan met de wijziging. Als we de wijziging niet kunnen aanbrengen of de gevolgen van het aanbrengen van de wijziging voor u onaanvaardbaar zijn, u het contract zoals vastgelegd in clausule 9 beëindigen.
  • WE HEBBEN HET RECHT OM WIJZIGINGEN AAN TE BRENGEN
    • Kleine wijzigingen in de We kunnen het product wijzigen:
      • veranderingen in relevante wetten en wettelijke voorschriften weer te geven;
      • kleine wijzigingen in de producten door te voeren zoals vereist door onze externe leveranciers en/of commerciële partners; Of
      • kleine technische aanpassingen en verbeteringen door te voeren.
    • Belangrijke wijzigingen in de We kunnen belangrijke wijzigingen aanbrengen in het product, maar als we dat doen, zullen we u hiervan op de hoogte stellen en u contact met ons opnemen om het contract te beëindigen voordat u of iemand die door u is genomineerd, de levering van het product in ontvangst neemt en een terugbetaling ontvangt voor producten die zijn betaald voor maar niet zijn ontvangen.
    • Wijzigingen in deze voorwaarden. We kunnen deze voorwaarden gewijzigd maken, maar als we dat doen, zullen we u hiervan op de hoogte stellen en u contact met ons opnemen om het contract te beëindigen voordat de wijzigingen van kracht worden en een terugbetaling ontvangen voor producten die zijn betaald, maar niet zijn ontvangen.
  • LEVERING VAN DE PRODUCTEN
    • Verzendkosten. De kosten van levering zijn zoals vermeld op de website en op uw besteloverzicht voordat u uw bestelling bij ons indient voor verwerking.
    • Wanneer wij de producten zullen Tijdens het bestelproces laten wij u weten wanneer wij de producten aan u zullen leveren. We leveren ze aan u op de opgegeven datum als u hebt betaald voor een leveringsmethode die een specifieke leveringssnelheid (bijvoorbeeld prioriteitslevering) of binnen de geschatte levertijd op de website aangeeft als een specifieke datum niet mogelijk is (bijvoorbeeld standaardlevering). Houd er rekening mee dat de geschatte levertijden alleen schattingen zijn.

Producten worden geleverd door Deutsche Post / DHL (of een andere externe vervoerder van tijd tot tijd).

  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen buiten onze Als onze levering van de producten wordt vertraagd door een evenement buiten onze controle dan zullen we zo snel mogelijk contact met u opnemen om u hiervan op de hoogte te stellen en zullen we stappen ondernemen om het effect van de vertraging te minimaliseren. Op voorwaarde dat we dit doen, zijn we niet aansprakelijk voor vertragingen veroorzaakt door het evenement. U contact met ons opnemen om het contract te beëindigen en een terugbetaling te ontvangen voor alle producten die u hebt betaald voor, maar niet ontvangen binnen 30 dagen na het plaatsen van uw bestelling bij ons.
  • Als er niemand op het afleveradres is wanneer het product wordt Als er niemand beschikbaar is op het afleveradres dat ons wordt verstrekt voor de levering van het product en de producten niet kunnen worden geboekt, laten we u een briefje achter waarin we u informeren over hoe u de levering herschikken of de producten ophalen bij een lokaal depot.
  • Als de ontvanger de levering niet opnieuw Indien de beoogde ontvanger van het product na een mislukte levering de levering niet opnieuw regelt of afhaalt bij een bezorgdepot, nemen wij (of onze aangewezen bezorgdienstaanbieder) contact met u op voor verdere instructies en kunnen u kosten in rekening brengen voor opslagkosten en eventuele verdere leveringskosten. Als we ondanks onze redelijke inspanningen geen contact met u kunnen opnemen of de levering of afhaling opnieuw kunnen regelen, kunnen we het contract beëindigen en is clausule 11.1 van toepassing.
  • Wanneer u verantwoordelijk wordt voor de De producten zijn uw verantwoordelijkheid vanaf het moment dat wij het product leveren aan het adres dat u ons gaf.
  • Wanneer u producten U bent eigenaar van een product nadat wij de volledige betaling hebben ontvangen.
  • Wat gebeurt er als u ons geen vereiste informatie We hebben mogelijk bepaalde informatie van u nodig, zodat we de producten aan u kunnen leveren; bijvoorbeeld uw naam en adres. We kunnen echter schriftelijk contact met u opnemen om om deze informatie te vragen als deze ontbreekt in de informatie die is verstrekt toen u de bestelling plaatste. Als u ons deze informatie niet binnen een redelijke termijn geeft of als u ons onvolledige of onjuiste informatie geeft, kunnen we het contract beëindigen en een toeslag van een redelijk bedrag in rekening brengen om ons te compenseren voor eventuele extra werk dat nodig is als gevolg daarvan. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het te laat leveren van de producten of het niet leveren van een deel ervan als dit wordt veroorzaakt doordat u ons niet de informatie geeft die we nodig hebben binnen een redelijke termijn dat we erom vragen.
  • Redenen waarom we de levering van producten aan u kunnen opschorten. Het kan zijn dat we de levering van een product moeten opschorten aan:
    • technische problemen of kleine technische wijzigingen aanbrengen;
    • het product bijwerken om rekening te houden met wijzigingen in relevante wetten en wettelijke vereisten;
    • wijzigingen aanbrengen in het product zoals u daarom vraagt of door ons op de hoogte wordt gesteld (zie clausule 6.1 en clausule 7).
  • Uw rechten als we de levering van een product opschorten. We nemen contact met u op om u te vertellen dat we de levering van een product opschorten. U contact met ons opnemen om het contract voor een product te beëindigen als we het opschorten, of u vertellen dat we het gaan opschorten, in elk geval voor een periode van meer dan 14 dagen.
  • UW RECHT OM HET CONTRACT TE BEËINDIGEN
    • Wanneer u uw contract met onsbeëindigen. Uw rechten wanneer u het contract beëindigt, zijn afhankelijk van wat u hebt gekocht, of er iets mis mee is, hoe we presteren en wanneer u besluit het contract te beëindigen:
      • Als wat u hebt gekocht defect of verkeerd is beschreven, u een wettelijk recht hebben om het contract te beëindigen (of om het product te laten repareren of vervangen of al uw geld terug te krijgen), zie  clausule 10.1; of
      • Als u het contract wilt beëindigen vanwege iets wat we hebben gedaan of hebben verteld dat we gaan doen, zie clausule 9.2.
    • Het beëindigen van het contract als gevolg van iets wat we hebben gedaan of gaan doen. Als u een contract beëindigt om een reden die is opgenomen in de clausules 9.2.1 tot en met 9.2.4 hieronder, loopt het contract onmiddellijk af en betalen we u volledig terug voor producten die niet zijn geleverd. De redenen hiervoor zijn:
      • we hebben u verteld over een fout in de prijs of beschrijving van het product dat u hebt besteld en u wilt niet verder gaan;
      • het risico bestaat dat de levering van de producten aanzienlijk wordt vertraagd door gebeurtenissen buiten onze controle;
      • we hebben de levering van de producten om technische redenen opgeschort of u laten weten dat we ze om technische redenen gaan opschorten, in elk geval voor een periode van meer dan 14 dagen; Of
      • je hebt een wettelijk recht om het contract te beëindigen vanwege iets wat we verkeerd hebben gedaan.
    • U heeft niet het recht om van gedachten te veranderen en een product binnen de bedenktijd van 14 dagen terug te sturen voor gepersonaliseerde
      • Op grond van de Consumer Contracts Regulations 2013 voor de meeste producten die online zijn gekocht, heeft u het wettelijke recht om binnen 14 dagen (de "bedenktijd") van gedachten te veranderen na de dag dat u (of iemand die u nomineert) de producten ontvangt en een terugbetaling ontvangt. Het recht om van gedachten te veranderen en een product binnen de bedenktijd van 14 dagen terug te sturen, is echter niet van toepassing op goederen die gepersonaliseerd zijn.
      • Omdat wij alleen producten verkopen die gepersonaliseerd zijn, profiteert u dus niet van het recht om van gedachten te veranderen en een product binnen de bedenktijd van 14 dagen terug te sturen in het kader van de Consumer Contracts Regulations voor aankopen die bij ons zijn gedaan. Houd hier goed rekening mee en zorg ervoor dat elke personalisatie correct en nauwkeurig is voordat u uw bestelling bevestigt.
    • HOE HET CONTRACT MET ONS TE BEËINDIGEN
      • Zeg ons dat je het contract wiltbeëindigen. Om het contract met ons te beëindigen, laat het ons weten door een van de volgende handelingen uit te voeren:
        • Telefoon of e-mail. Bel de klantenservice op de lokale telefoonnummers op de website of e-mail ons op personalize@innovinity.com. Geef gegevens op van uw bestelnummer, wat u hebt gekocht, wanneer u het hebt besteld of ontvangen en uw naam en adres.
        • Per post. Schrijf ons op Innovinity, POSTBUS 1182, BS26 2WP, UK inclusief details van uw bestelnummer, wat u hebt gekocht, wanneer u het hebt besteld of ontvangen en uw naam en adres.
      • Terugkerende producten na beëindiging van het contract. Als u het contract om welke reden dan ook beëindigt nadat producten naar u zijn verzonden of nadat u of iemand die u nomineert deze heeft ontvangen, moet u deze aan ons teruggeven. U moet de producten per post retourneren en naar Innovinity, POSTBUS 1182, BS26 2WP, UK sturen. Bel de klantenservice op de lokale telefoonnummers op de website of e-mail ons op personalize@innovinity.com om een terugkeer aan te vragen.  Gelieve geen producten terug te sturen tenzij een retour door ons is goedgekeurd. Het niet veiligstellen van de toestemming voor een terugkeer op voorhand kan problemen veroorzaken met onze mogelijkheid om uw retour en/of terugbetaling te verwerken. 
      • Wanneer we de kosten van het retourneren zullen Wij betalen of betalen u de kosten van retourneren:
        • indien de producten defect of verkeerd zijn beschreven; Of
        • als u het contract beëindigt omdat we u hebben verteld over een aanstaande wijziging van het product of deze voorwaarden, een fout in de prijsstelling of beschrijving, een vertraging in de levering als gevolg van gebeurtenissen buiten onze controle of omdat u een wettelijk recht om dit te doen als gevolg van iets wat we verkeerd hebben gedaan.
      • Hoe we u zullen We betalen u de prijs terug die u voor de producten hebt betaald, inclusief verzendkosten, volgens de methode die u voor de betaling hebt gebruikt.
    • ONS RECHT OM HET CONTRACT TE BEËINDIGEN
      • We kunnen het contract beëindigen als je het We kunnen het contract voor een product te allen tijde beëindigen door u te schrijven als:
        • u verstrekt ons niet binnen een redelijke termijn informatie die nodig is voor ons om de producten te verstrekken, bijvoorbeeld uw naam en adres voor levering; Of
        • u staat ons niet binnen een redelijke termijn toe om de producten bij u af te leveren of op te halen bij onze aangewezen bezorgdienstverlener.
      • ALS ER PROBLEMEN ZIJN MET HET PRODUCT
        • Hoe vertel je ons over Heeft u vragen of klachten over het product, neem dan contact met ons op. U ons schrijven op personalize@innovinity.com.
        • Je wettelijke Wij zijn wettelijk verplicht om producten te leveren die in overeenstemming zijn met dit contract. Niets in deze voorwaarden zal uw wettelijke rechten beïnvloeden.
        • Uw verplichting om afgewezen producten terug te Als u uw wettelijke rechten wilt uitoefenen om defecte of verkeerd beschreven producten af te wijzen, moet u deze per post aan ons retourneren. Wij betalen of betalen u de verzendkosten terug. Schrijf ons op  personalize@innovinity.com over uw retourverzoek. Gelieve geen producten terug te sturen tenzij een retour door ons is goedgekeurd. Het niet veiligstellen van de toestemming voor een terugkeer op voorhand kan problemen veroorzaken met onze mogelijkheid om uw retour en/of terugbetaling te verwerken. 
      • ONZE VERANTWOORDELIJKHEID VOOR VERLIES OF SCHADE GELEDEN DOOR U
        • Wij zijn verantwoordelijk voor u voor voorzienbare verlies en schade veroorzaakt door Als we niet voldoen aan deze voorwaarden, zijn wij verantwoordelijk voor verlies of schade die u lijdt, dat is een te voorzien gevolg van ons breken van dit contract of ons niet om redelijke zorg en vaardigheid te gebruiken, maar we zijn niet verantwoordelijk voor enig verlies of schade die niet te voorzien is. Verlies of schade is te voorzien als het duidelijk is dat het zal gebeuren of als, op het moment dat het contract werd gesloten, zowel wij als u wisten dat het zou kunnen gebeuren, bijvoorbeeld als u het met ons besproken tijdens het verkoopproces.
        • Wij sluiten onze aansprakelijkheid voor u op geen enkele manier uit of beperken deze op enigerlei wijze wanneer dit onwettig zou Dit omvat aansprakelijkheid voor overlijden of persoonlijk letsel veroorzaakt door onze nalatigheid of de nalatigheid van onze medewerkers, agenten of onderaannemers; voor fraude of frauduleuze onjuiste voorstelling van zaken; of voor schending van uw wettelijke rechten met betrekking tot defecte, defecte of verkeerd beschrevenproducten.
        • Wij zijn niet aansprakelijk voor Wij leveren de producten alleen aan consumenten voor huishoudelijk en particulier gebruik. Als u de producten gebruikt voor een commercieel, zakelijk of wederverkoopdoel, zijn wij niet aansprakelijk voor winstverlies, verlies van inkomsten, bedrijfsverlies, bedrijfsonderbreking of verlies van zakelijke kansen.
      • ANDERE BELANGRIJKE TERMEN
        • Niemand anders heeft rechten op grond van dit Dit contract is tussen jou en ons. Geen enkele andere persoon heeft het recht om een van zijn voorwaarden af te dwingen.
        • Als een rechter een deel van dit contract illegaal vindt, zal de rest van kracht Elk van de clausules van deze voorwaarden werkt afzonderlijk. Als een rechter of bevoegde autoriteit beslist dat een van hen onwettig is, blijven de overige paragrafen volledig van kracht en van kracht.
        • Zelfs als we de handhaving van dit contract uitstellen, kunnen we het later nog steeds Als we er niet meteen op aandringen dat u iets doet wat u onder deze voorwaarden moet doen, of als we vertraging oplopen bij het nemen van maatregelen tegen u met betrekking tot uw contractbreuk, betekent dat niet dat u die dingen niet hoeft te doen en het zal ons niet beletten op een later tijdstip stappen tegen u te ondernemen.
        • Hoe we uw persoonlijke gegevensgebruiken. We gebruiken uw persoonlijke gegevens alleen zoals uiteengezet in onze coke.com/personalize
        • Welke wetten van toepassing zijn op dit contract en waar u gerechtelijke procedures Deze voorwaarden vallen onder het Engelse recht en u een gerechtelijke procedure instellen met betrekking tot de producten in de Engelse en Welshe rechtbanken. Dit heeft geen invloed op uw wettelijke rechten.
        • Alternatieve geschillenbeslechting. Alternatieve geschillenbeslechting (ADR) is een proces waarbij een onafhankelijke instantie de feiten van een geschil in beschouwing neemt en probeert dit op te lossen, zonder dat u naar de rechter hoeft te stappen. We hopen dat we eventuele problemen of klachten die u in eerste instantie heeft, kunnen oplossen, maar in de zeldzame gevallen waarin dit niet het geval is, u contact opnemen met een alternatieve aanbieder van geschillenbeslechting. Als dit het geval is, neem dan contact met ons op en we zullen graag de details van een ADR-provider voorstellen.

Versie 1.0 - November 2020